Ozgeruya Kızlar akrabamızın kızı 3-4 yaşlarında ve kanser olduğunu öğrendim dün çok üzüldüm 17 seans kemoterapi alacakmış ve bugün ped cekilcekmis dua edermisiniz🙏😔
Balkizlarim Ozgeruya aaah yavrum allah tez zamanda sifasini versin inşallah o kucuk bedenle savaşicak ve kazanicak inşallah okuycam duamda 💜💜🤲🤲🤲