iki_prens_annesi_ benim de bebeğim bir dönem yaptı hatta birkaç kez kustu bu yuzden. İşaret parmağını sokup öğürüyordu. Üstüne gidip kızdıkça daha çok yaptı. Ben de görmezden gelmeye çalıştım, hiç tepki vermedim. Kustuğu zaman bile hemen müdahale etmedim. Öyle böyle derken bıraktı. Gerçekten çok zor insanın sinirleri zıplıyor sürekli ağzında parmak öğürerek gözleri yaşararak geziyordu evde. Rabbim yardımcınız olsun, en yakın zamanda unutur inşallah