Ek gıdaya doktorunuz karar versin. Yoğurt başlangıç için kötü bi besin değil ama basta sadece tadını alsın diye vereceksiniz maksimum cay bardağı kadar (ilk günler daha da az). Hatta biz bu ölçülere 5.ayda ek gıdaya başlarken ulaştık 4.ay için belki daha bile az gereklidir. Mutlaka doktorunuza sorun.