Tuanam13 Kızlar uygulamadan çıkış yapmadığım halde her uygulamayı açtığım zaman çıkış yapılmış oluyor sizdede varmı böyle sorun ?
eminegk Tuanam13 birdaha girdiğinzde şifreden sonra beni hatırla secenegine tıklayın ve öyle giriş yapın birdaha çıkış yapacağını zannetmiyorum