Anneler bebeğim 3 bçk aylık oldu 1bçk aydır idrar yolu enfeksiyonu ile uğraşıyoruz bugün aldığım sonuçlara göre yine enfeksiyon var çaresi nedir nasıl iyileşir artık bilmiyorum doktorlar da bilmiyor sanırım hala iyileşmedi 2 şurup 6 iğne kullandık 🤷♀️ ankarada üniversite hastanesinde doktora götürmek istiyorum ücretli muayene eden doktorlardan tavsiye edeceğiniz doktorları söyler misiniz 😬