Kızlar 1aylık bir iş çıktı 1ay boyunca ev temizliği varmış nasıl oluyor nereler temizleniyor bılmıyorum ama genel temızlık degılmı buyuk temızlık yok dedı yalnızca gunluk rutın işler miş artı 2de çocuk varmış 6ve 9yaşlarında onların yemesi ıcmesı bunlarla da ilgilenmem gerekiyormuş saat 10 aksam 7 mıs ama benım bebegım var 15 aylık kadar ne yapsam ne etsem bılmıyorum hanı o 2500e de bu ara ihtiyacım var artık esım le tartısma ya basladık borc var su var diyerek artık herseyı mı kısıtlamaya basladı en azından ıhtıyaclarını alırdım sizce ne yapmalıyım bır ay babaannesıne bıraksam nasıl olur?
Gerçi onunda bakabılcegını sanmam cunku dun soyledım boyle boyle ıs var dıye hıc de sen sıkma canını ben bakarım VS demedi kara kara dusunuyorum ama oglum ıcınde kendım ıcınde gitmek ıstıyorum 1ay cok degıl ama sizlerden fıkır ıstıyorum