Sevgili anneler bi ay önce ek gıdaya geötik doktor kontrolünde . Bu ay itibariyle doktorumuz çorbalarada baslattı. Bebek tarhanası gördüm aldım bide irmik gördüm onuda sipariş vericem ama 6 aylık bebek için irmikle nasıl tarifler hazırlanabilir. Ne sekilde kullanabilirim ☺️