Merhaba canım anneler .bebeğim 9 aylık ve sallanmadan uyumayan bir bebek .doğduğu günden beri bir fiil sallıyorum ve artık yoruldum .gittiğim her yerde işkence olmaya başladı .Tracy Hogg ve Kİm west yöntemleri biliyorum .kim west daha yakın geliyor ve bununla beraber dün gece uykusundan itibaren yanında oturarak beşiğinde sallamadan uyutmayı deniyorum .Dün aksam uykuya dalması 40 dk yı buldu yanından hiç ayrılmadım .her kalktıgında tekrar yatırdım 100 kere falan kalktı tekrar yatırdım ilk gece mızmızlanarak yorgunluktan daldı uykuya.bugünkü işl gündüz uykusunda ise 20 dk sonra daldı uykuya .yine aynı şeyleri yaptım .güven bağının zedelenmemesi için onu bırakıp çıkmıyorum şimdilik .uykuya daldıktan sonra da 15 dk ayrılmıyorum yanından.şayet uyanırsa beni yanında bulsun diye .doktorumuz bana bu yöntemi önermişti .bu konuyla ilgilenen annelerim neler yapıyorsunuz siz acaba yanlış mı yapıyorum böyle yaparak .yardımmm.!!