Merhabalar 2 ay 15 günlük bebeğim var gündüz ne zaman isterse emziriyorum ama en fazla2 saatte bir mutlaka emziriyorum. Geceleri 1.30 - 2 civarı uyuyor ben 2 saatte bir alarm kurup emzirmek için uyanıyorum ama gözünü açıpda ememiyor uyumak istiyor ne zaman kendi acıkıp ağlayıp uyanırsa o zaman iştahlı emiyor. ben hiç kaldırmasam sabah saat 5 e 6 ya kadar uyur. Bazen alarmı kapatıp uyuya kalmışlığım oldu saat 5 te yataktan zıplayarak uyandım eyvah çocuk uyanmadı emzirmedim diye. Ben 2 saatte bir uyandırmalı mıyım yoksa kendi ne zaman uyanırsa mı emzirmeliyim bilmiyorum. Ben uyandırdığım zaman zar zor 5 dk emiyor sonra uyuyor