aloeverrra Bu zamana kadar sakınmadık bundan sonra da sakınmayı düşünmüyorum ☺️Yemesine içmesine ,minik bebek ise emmesine özen göstermek , temiz tutmak dışında yaptığımız hiç birşey yok…2.5 yaşında hazır gıdalardan uzak bol temiz hava oksijen yaşıtları ile sık sık oyun oynamasına fırsat verip mutlu olması hem onu motive ediyor hemde bağışıklığını güçlendiriyor…Maske asla takmıyorım orayı elleme burayı elleme diyip burnundan getirmiyorum…Ellerini ağzına sokmamasına özen gösterip bunu sürekli aşılıyorum …Virüsün varlığından haberi bile yok hiç öğretmedik öğrenmesinde 💐 Virüs yokken de 1 yaşına kadar öpülmesinden hoşnut değildim… Bir bebek öpülmemeli zaten ❣️