Jane merhaba, şuan bebeğim 7.5 aylık oldu, ilk başlarda mama vermemem için ısrar ettim ama çok yanlış yapmışım. Çevre baskısı, aman mama verme, sanki sen kötü anneymişsin gibi bi mod. İlk zamanlarda mama verseydim hem bebeğim ağlamaz ve karnı tok olurdu hem de ben bukadar yorgun bitkin ve tükenmiş olmazdım,