Selam kizlar, bebegim ekimde dogacak insallah alisveris telasesi sardi.. ilk bebegim olacagi icin sizlere danismak istedim.
Cok fazla detay var, dogru duzgun hic bisey de yok ortada aldigim… en iyisini ve en hesaplisini almak istiyorsun eksik bisey olmasin diyorsun fazladan da almayayim diyorsun boyle karmasik bir haldeyim :)
Soruma gelince, nevresim takimi kac adet almaliyim? Ve karaca da gordum battaniye yorgan birsuru sey var, ordan alisveris yapan oldu mu? Kendim icin almistim memnun kaldim o yuzden nevresimlerini ve o tarz seyleri ordan alayim dedim. Siz nerelerden aldiniz? Bebegine Karaca alip tavsiye eden var mi?