Karamel2020 Merhaba 2,5 ay önce sütü emmeyi bıraktı kızım ama hala benden süt geliyor sıkınca yada bazen durduk yere sütüm geliyor tam olarak daha ne zaman kesilir acaba basına gelen var mı böyle