Arkadaşlar 5 ay oldum doğum yapalı . Doğru dürüst lohusa kanamam olmadı. Daha doğrusu çok az sık oldu. Neyse bitti dedim 1 ay sonra adet olmaya başladım ve 2 hafta bir olmaya başladı son 2 aydık hergün günlük pedi doldurmayacak şekilde kanamam oluyor sizinde başınıza geldi mi . Doktora gittim doğum kontrol hapı verdi içtim kesildi ama dün unuttum bugün tekrar gelmiş ben anlamadım 🤷🏼♀️🤷🏼♀️