522
522
Bende ayniyim gecmiyor bir turlu 2 kwre antibiyotik kullandim. Zarari yok diyorlar ama 1. De cocugum ishal oldu gecti ama ikinciden sonra ishali hic duzelmedi. Alerji malerji dediler. Alerji doktoruna götürdüm. Ilk sorusu sigara iciyormusun sezeryanmi antibiyotik kullandinmi oldu. Madem onemli degil neden ilk sorulari bunlardi. Cocougum bagirsak florasi bozuldu bornsuru ilac kullaniyo.
Smdi yine ucunda balonlar gigsum sis tikanik. Gidicem al antibiyotik ic diyevekler. Bende gogsumu kesip atacam bu gidisle. Bugun tekrar gidicem doktora. Bi care bulun antibiyotuk vermeyin artik dicem. Yada bu gogsumu sutten kesicem. Isin kotu tarafi bebegim mama yemiyor. Diger gogsumude kuuck uclu diye oek sevmiyor uykuda veriyordim. Zaten alerjik dendi alerji mamalari hem kalorisiz hem tadi kokudu igrenc. Allahim tum bebeislerin iki lokma hatri ugruna annelerinin sutlerine sifa versin.