8 aylık bebeğimle ilk defa bineceğim hızlı trene. Ve internette çok bir bilgi bulamadım. Bebek arabasıyla gidersem uçaktaki gibi görevlilere mi veriyorum yoksa yolculuk boyunca yanımda mı duruyor. Beni biraz tren yolculuğu hakkında bilgilendirir misiniz??