Bebegimibekliyorum dokundugumda bi sislik oluyor sonra bezdeki o cizgiye bakiyorum yada kokluyorum zaten koklayinca cogu zaman altina yaptigini anliyorum sonra bezin kenarindan cis mi kaka mi yaptigina bakiyorum ona gore islak mendilimi hazirliyorum 😁 cis yaparsa 1 islak mendille bitiriyorum isimi kaka yaparsa 4 islak mendille 😂😂😂