gizemmdogann Merhaba anneler, 2 ay 16 günlük bebeğim var. 2 gecedir bağırarak uyanıyor başını okşuyorum uyuyor. Huzursuzlanıyor sabaha karşı. Kakasını 3 günde bir yapıyor. Koyu yeşil. Aranızda böyle olan var mı çok huzursuzum
gizemmdogann ilkgozagrimmm geçen ay kullandık haz için 1 ay kullan dedi artık kullanmıyorum. Sadece d vitamini
deryaortac Benimde 2 ay 19 günlük oğlum iki gündür uykuları çok kısa süreli uyutuyorum 10 dk başında bekliyorum ayrılıyorum 5 dk sonra ağlıyor uyanıyor hep aynı döngü neden anlamadım gece de aynıydı
Ebru_hayat Benim bebeğim 1 ay 2 günlük dediğiniz gibi ağlama uğunma oluyordu. Ebe hanım kolik sesler dinletmeyi dene dedu ve işe yaradı sizler de deneyin🥰