Günaydınnnn çiçeklerrrr🌼 bi sorum olcaktı göğsümü sağdıktan sonra sütü dolaba koyuyorum 3 gün dolap ömrü var biliyorum sütü dolaptan çıkardıktan sonra hemen tüketmelimiyiz bazen bebeğim hepsini içemiyor kalan tekrar dolaba konulmaz o süt şimdi çöp mü oluyor ne zorluklarla sağıyorum😂