_elmaliturtam Kızlar b12miz düşük çıktı doktor bu testi istedi düşüklük çıkarsa hemotolojiye yönlendiricem dedi. Tam olarak neden istemiştir bunu biraz baktım eski postlara kafam karıştı. Lütfen anlayan bakabilir mi?
Pnarferah _elmaliturtam diğer kan değerleri nasıl trombositleri mi düşük çıktı büyük ihtimalle ondandır PLT yada trombosit yazar o değer kaç B12 ile alakası yok bu testin
Ssedaa _elmaliturtam bizim nötrofil değerimiz düşük olduğu için periferik yayma yapıyodı doktor camdan kendisi bakıyodu
_elmaliturtam Pnarferah elimize vermediler ki sonuçları doktor baktı. Bilmiyorum ki onun dediği b12eksik anneden geçer eksiklik varsa beyin gelişimini etkiler felan dedi benim morelim bozuldu zaten başka bişey dediyse de anlamadım can sıkıntısına 😢
Pnarferah _elmaliturtam evet kendi e devletten e nabıza girin üstte çocuklarım kısmı var ordan bakabilirsiniz ben ordan bakıyorum
Miniknur Biz de nötropeni değeri İçin istendi tahlildeki ile camdakinin eşleşmesine bakıldı ama camda daha normal çıktı bizim için iyi sonuçtu 🙏🏼
Pnarferah _elmaliturtam şimdi iyi çıkmış ama önceki yüksek ondan istemiştir diğer sonuçları nasıl hemogramda nötrofil felan
_elmaliturtam Pnarferah hepsini baktım çoğu ya düşük ya yüksek bikac tane normal değerde var korkmaya başladım
Pnarferah _elmaliturtam korkmayın bişey yoktur inşallah fotoğraf yükleyin bakalım laborantım bu arada
Aryaaydin90 Pnarferah mrb yaymada 88 dger hafta 77 cikan yuzde lenfosit degeri icin 77 de 26 atipik yazmasi viral enf.sonucu olur mu acaba?