Kızlar yardım edin lütfen bebeğim 4 ay 12 günlük ve ben artık son 12 gündür tükenmiş durumdayım geceleri saat bası nerdeyse kalkıyor gözleri kaplı ağlıyor napcagımı şaşırıyorum yoruldum tükendim artık 4.ay atagı diyorlar yasayanlar bilgi verin geçecekmi bu günler yada hep devam mo ediyor