Merhaba hanımlar,
17 günlük kızım var ilk çocuğum, gerçekten tecrübesizlik o kadar zor ki hapşırsa doktora koşmak istiyoruz. Geçen pazar banyo yaptırdık ordan soğuk aldı sanırım burnu tıkandı doktora götürdük öksürme falan yok ciğerlerine de inmemiş dedi 2 tane burun damlası verdi fakat bugün biraz daha tıkandı arada öksürür gibi de oluyor. Ne yapmam lazım evde nasıl geçirebilirim lütfen yardım edin