Merhabalr 2 ay 5 günlük bebeğim var ve bir türlü uyutamıyorum yine post açmıştım kundak yap dene demişlerdi onu da denedim bir türlü uyutamıyorum. Gözlerinden uyku akıyor ama uyumuyor.
Kendimi çok yetersiz hissediyorum hergün ağlıyorum resmen ben mi beceremiyorum diye 😔 lohusalık sendromuna girmedim şimdi giriyorum galiba ne yapıcam bilmiyorum