Deletedmom5455451 ben prima kullanıyorum doğdugundan beri pahalı oldugu için molfix alayım dedim bir paketi zor bitirdim günde iki üö defa komple kıyafet değişmek zorunda kalıyodum bidaha hayatta molfix almam ama pure&soft için bişey diyemem yeşil paketti benim aldığım babyturco doğadanın deneme paketini aldım bildiğin naylon gibiydi bezi açtığınızda bebeğin altı su gibi duruyodu emicilik yok bence bide goon kilot bez kullandım ondan memnun kaldım ama yumuşacıktı şuan prima kullanıyorum ama goon da kullanırım yani