Merhaba 6 aylik kizim var bebelac 0 6 aylik mama kullaniyoruz ama doktor kilo alimi yavas oldugu icin raporlu mama verdi arada digr mamalarida kullaniyorum 3 kutu mama ne zaman biter yani suan 6 12 ay olani kullanmam lazim ama elimde kaldi bi sıkıntı olurmu