Kızlar oğlum geceden beri ağlıyor uyanıyor kendini geriye atıyor ara ara gazını yapıyor sıkıyor kendini sanırım kakasını yapamıyor sürekli ağlıyor bi yarım saat önce yarım fitil koyduk az zeytinyağı içirdim hemen etki eder mi çıkarır mı ya acı çekiyor resmen normalde de zor yapar önerileriniz var mı bi duş da aldırsam mı zor durumdayım