Elfydr dewamkee bu cok tehlikeli sakin denemeyin. Bircok spor salonu musterim var. Hepsi aynı şeyi söylüyor. Bel sağlığı için çok zararlıymis.
Meryaku AntiFilozof gerçekten bende sezaryen doğum yaptım 1 yıl oldu spora gidiyorum 7 aydır yağdan veriyorum ve o sezaryen göbeği denilen şeyde yağ zaten zor gidiyor o göbek ama gidiyor emin olun spor ve diyet bu kadar kolay
Firdevsgozde nilaykyaman olur tabi ben de ilk zamanlar takamadım şuan 4 aylık bebeğim ben de yeni başladım sayılır çok memnun kaldım çatlaklarım vardı onlar bile gitti enteresan bir şekilde
Girlpower AntiFilozof benim sezaryen sonrası hiç sarkık olmadı belki öncesinde de spor yaptığım içindir ama su an tam 6 aylık olduk dümdüz ve kaslı bi karnım oldu mekik çekiyorum bazen 200 bazen 250
Girlpower Reyna korse işi hikaye ya ben korse aldım ama 1 gün bile takmadım çünkü takılacak gibi bişey değil ya hele bebekle imkansız sadece spor yaptım ve sonuç tam istediğim gibi oldu🙃
Girlpower AntiFilozof aslında 3. Ayda başlamıştım ama çok düzenli değildi son 1 aydır düzenli çekiyorum hemen kaslandım😁
turunculuanne AntiFilozof vallahi doğru düzgün spor yaptım başladığım günden beri 7-8 kilo verdim, göbeğime dokununca kaslar ele geliyor😁 asla inancım umudum yoktu ama oluyormuş meğer. Biraz da yeme içmeme dikkat ettim yediklerimi hep ölçülü yedim.
turunculuanne AntiFilozof Leslie + karın egzersizleri. Çoğunlukla akşamları da dışarıya yürüyüşe çıktım.