yaseminoztrk Kahveliseker hemde sürekli 😂 resmen çalkalıyorum aaa tutmamış deyip dönüyorum 2 gündür 😂
Slmnese yaseminoztrk bende bu konudan biraz muzdarip olduğum için zamanında nasıl kolay olacaksa sizin için öyle anlatmaya çalıştım inşallah yardımcı olmuşumdur😌
yaseminoztrk Slmnese maya tuttu bu arada sanırım 🤭 tutmadı diye dökecektim 3 4 saat sonra bi baktım kaymak gibi olmuş hemen dolaba kaldırdım 😁
ikizlerinannesi2985 yaseminoztrk ekşimiş olabilir bi tadına bakın. 12 saat çook uzun bir süre mayalanması için😀
ayazasaf yaseminoztrk ben o mayayı beğenmedim migrosta vivo marka toz maya var mayam eskidiğinde onunla yeniliyorum. Hem normal hem probiyotikli maya var onunla deneyin isterseniz
Zumra_ yaseminoztrk e bebekten değilde ben şok marketten alıyorum toz şeklinde yeşil ambalajlı tek kullanımlık 1.5 2 kilo ya kadar mayalama yapılabiliyor
2bebelianne__ yaseminoztrk migrostan günlük pastörize süt alıyorum içim yada sütaş maya olarak da activia kullanıyorum çok güzel oluyor 😌ınstagramda bilge turan var hikaye kısmında storyde var nasıl yaptığı yoğurdu 😍
yaseminoztrk 2bebelianne__ ay activia bende denicem 🤭 Benim kullandığım mayayı pek seven olmamış çünkü 🤷♀️