yaseminoztrk sütü kaynattıktan sonra ılımaya bırakın.küçük parmağınız ile ısıyı kontrol edin,8 e kadar sayın,dayanabiliyorsanız mayalanmaya hazır demektir.daha sonra bir kaseye mayanızı koyun,üzerine biraz ılıttığınız sütten koyun ve çırpın.daha sonra kavanozlarınıza sütü koyun,hazırladığınız mayayı içine koyup bir kere karıştırın.kavanoz kapağının altına bir kat kağıt havlu koyun,kavanozun kapağını kapatmayın,sadece kağıt havlunun üzerine koyun.sonra güzelce sarmalayın.ben mutfak masamın üzerinde bekletiyorum havalar sıcak diye 3,5-4 saat yeterli oluyor.daha sonra buzdolabına üstleri açık bir şekilde koyun.3-4 saatte öyle dursun yoğurdunuz olacaktır inşallah.moralinizi bozmayın,bende çok süt heba ettim öğrenene kadar 🥰