Birbebeginblogu Kızlar merhaba 20 gün oldu sezeryan doğum yapalı, özel bölge için kuaföre gitmek istiyorum dikişlerim hala duruyor, giden varmı ?
keskebirazuyusam Daha 20 gün olmuş gitme bence daha çok taze. İlk etapta evde kendim nazikçe yaptım 2 ay sonra gittim ağdaya ona rağmen eve gelince karnımın içi ağrıdı
Umay61 Birbebeginblogu permatikle aldım dikişmyerimi değil ama oraya çok dokunmadım ablam sıkıntı yaşadı çünkü enfeksiyon oldu