Dilannnn355 1 yaş 1 haftaligiz asla ama asla gece uykumuz yok sürekli ağlayarak uyanıyor çığlık cigliga susturmak yarım saatimi alıyor uyuyor 5 dk sonra yine aynı 😰😰 aşırı uykusuz ve bitkinim ya niye böyle sizce kızlar
elifiii Dilannnn355 1. yas atagı muhtemelen. Gündüz kendiniz için mutlaka multivitamin ve c vitamini kullanın bir süreliğine. 12-18 ay arası ve 18-24 ay arası en destek gereken yas bence. Bebegin ritmine uyum saglamaya calısın.
Yorgunannee_dd Dilannnn355 sanırım böyle 1 yaş 25 günlüğüz sadece gece değil gündüzde aynı sabah gözünü açar açmaz bi ağlamak taaa gece uykusuna geçene kadar. Sürekli ağlayıp çığlık atmalar hele bi oturduğum yerden hafif kıpırdıyayım kıyamet kopuyor. Çok yoruldum artık sinirimden ağlıyorum. İki tane bide ikizler canım çıktı artık
mom54546 Dilannnn355 1yaş 27 günlüğüz ve tam tamına 1 aydır aynı durumdayız ne gündğz nede gece uykusu kaldı sürekli kucak istiyo cok aglıyo
Lina3705 Dilannnn355 aynı sorun bizdede var kimi diş diyor kimi rüya görür etkilenir diyo valla bizdede aynı ortamızda yatıryoruz artık napalım🤦♀️😔
Dilannnn355 Yorgunannee_dd hiç sorma tekim yakında kimsemde yok yardımcı olsun eşim de polis yazık kaç gecedir uykusuz göreve gidiyor halim duman anlayacagin bir an önce geçer inşallah
Dilannnn355 mom54546 aynen öyle pacalarima yapışıp ağlıyor olduğu yerde çok uslu bir bebekti haliyle bu hali çok şaşırtıyor ve yoruyor
Yorgunannee_dd mom54546 hep 4. Ay atağı zor derlerdi bana bu daha zor geldi nedense valla perişan durumlar
Yorgunannee_dd Dilannnn355 inşallah geçer canım ya dayanmak çok zor valla atak mıdır nedir bi an önce bitsede rahatlasak. Dahada çok var bitmesine nasıl geçicek bilmiyorum
mom54546 Dilannnn355 ballahi bugun bi arkadasım kızında oyle oldugunu soyledı 1 yas baya uzunmuş biraz
Dilannnn355 Yorgunannee_dd inşallah şimdi yerine biraktim sadece 2 saat uyusam yeter ya valla fazlasında gözüm yok 🥱
Dilannnn355 Lina3705 bolca okuyorum üzerine de sizde öyle yapın inşallah şifa uyku olur biz bitkin düşünce onlar da etkileniyor haliyle
nneslihan Dilannnn355 herkes aynı şeyden muzdarip galiba🥺 bizde 1 yaş 15 günlük birkaç gündür içimden geçiyor resmen, 2 gecedirde bu saatleri görüyoruz. bu her neyse umarım geçer biran önce ya
Dilannnn355 nneslihan dün sabahladik keşke bu saatte bitseydi 🥱 tüm bebislere güzel uykular nasip et Allahimm