gocebebirbayan Eğer mama sıcak bir odadaysa ya odayı soğutun, ya da dolaba koyun. Benim mamam böceklenmiş arkadaşlar sizin de başınıza gelmesin. Ben şimdi yeni mamayı dolaba kattım. Malum havalar sıcak. Ben bilmedim, siz de bilmiyorsanız başınıza gelmesin 😕
Ecem1903 gocebebirbayan nasıl ya benm dışarda hep ama güneş alan yerlere koymuyorum tabiki de öyle de boceklenirmi böcek nerden geliyo ki
Hcy gocebebirbayan Bilgi için teşekkür ederim ama merak ettiğim nokta mamayı açtıktan be kadar sonra böceklendi?
Bebegimm1 gocebebirbayan agzı kapalı degil mi nasıl böceklendi ben hep disarda birakiyorum bocek falan görmedm hiç bildigimiz siyah bocekler mi vardı
Melisbugi gocebebirbayan ya en çözemediğim konu buydu Fethiye deyim bende 35 40 arası gidiyor derece evde hiç bir yerin serin değil malesef klimayla bile 29 derece ev postta açmıştım kimse cevap vermedi sıcakta kavanozdaki mama benim burnuma bile ağır kokuyor napıcam bilemedim
gocebebirbayan Ecem1903 canım kendi kendine sıcaktan böcekleniyor. İçine girmiyor. Hava sıcak ya. Aynı bulgurun filan böceklenmesi gibi. Benim ki de içerde masanın üstündeydi. Masa da kapının yanında , gğneş vurmuyor oraya pencere ilerde
gocebebirbayan Bebegimm1 yok canım ağzı kapalıydı. Paketi ilk Açtığım da da yoktu. Ben korktum ya koydum dolaba. Eczaneler de soğuk sonuçta. Soğukta duruyor. 🙍🏻♀️
gocebebirbayan Bebegimm1 ya bende ilk defa gördüm. Hiç yaşamamıştım. Böyle bitin biraz daha büyüğüydü. Korktum. Koydum dolaba. Ben söyleyeyim de canım koyup koymamak sana kalmış 😕 sizin de başınıza gelmesin Allah korusun
Alptekinyusuf Bebegimm1 sıcaklarda herşey böceklenşyor malesef bende Gaziantep teyim bizim evin içi 32 derece oluyor kavanozda da olsa bitlenir böcekle ir yani
Bebegimm1 gocebebirbayan dolaba konulmuyor diye biliyorum eczanede ve marketlerde raflarda belli bir sicaklikta oluyor ama dolapta eksi derecede oldugu icin bilemedim bozulmaz mi dolapta 🤷♀️
gocebebirbayan Bebegimm1 Dışarda da böceklendi. Aşırı sıcak havalar. Sanmıyorum birşey olacağını dolapta. Soğuk neden bozsun ki mamayı. Hem 500 g zaten çabuk bitiyor. Ya ben korktum napim. Zaten böcekten hiç haz almam çok iğrenirim. Ağladım şimdi oturdum 😭😭
Bebegimm1 gocebebirbayan benm de korktugum şey böcek Allahtan fark etmissiniz yanlış biliyor da olabilirim dolapta bozulmuyorsa iyi yani disarda durup boceklenmesinden iyidir 🤦♀️internette baktım simdi kuru serin yerde saklanmalidir diyor buzdolabina koyulmamalı diyor🤷♀️
gocebebirbayan Bebegimm1 internette de karışık bilgi var. Şimdi bir sayfaya girdim konulabilir yazıyordu , hava almaması yeterli. Ağzını kapattım zaten öyle kattım. Kuru ve serin yerde saklayınız yazıyor. Serin yer de maalesef klimamız yok 😕 mecburen buzdolabı
gocebebirbayan Bebegimm1 maalesef 🙁🙁 öyle yapıcam mecburen. Yarın eczacıma da mesaj atarım sormak için artık 🙍🏻♀️
Yamanikomm gocebebirbayan kıbrıstayım 40 derece mamam mutfakta hicbisey olmuyor ama genede dikkat edeyimq