Evimizde yatılı özbek yeni bir yardımcı başladı 23 yaşında küçük tatlı bir kız .Az önce mesaj atmak için whatsapa girince fotoğrafını görmüş oldum. Takım elbise giymiş ve fotoşopla şaçını silmiş yani erkek imajı oluşturmaya çalışmış çünkü öyle hissediyor . Hareket ve yürüyüşlerinden ses tonundan acabamı demiştim . Çocuk olmasa dert etmezdim ama evde 9 aylık bebeğimlede beraber vakit geçirdiğini düşüncede bilemedim ne yapıcağımı ikilemde kaldım.sizce ?