Kiziveannesii 9 aylık bebeğimin ilk alt dişleri çıktı şimdi ise üstte tabiri caizse köpek dişi dediğimiz diş çıkmış başına gelen oldu mu
eymenugur_721 Kiziveannesii cnm benim oglumda ilk aşağıda bı tane. İkardi sonra yukarda köpek dişi çıkardı aşağıda bı tane daha çıkardı sonra üst ön diş çıkardı bı tane öyleee karışık bı sıralama bı sıkıntı çıkmadı çok şükür
auroraleigh Kiziveannesii Benim oglum da 9 aylik, 8.5 aylikken ustten dort tane birden cikardi, bu hafta da alttan tek bi tane cikti 🙈 herkeste siralama farkli oluyor sanirim ama cikmaya baslayinca arka arkaya gelir diyorlar goruntude sikinti olmaz bence
Mrvtpz Kiziveannesii eşimin erkek kardeşinin ilk köpek disleri çıkmış simdilerde kaynanamda esimde küçükken vanpir gibiydi diyolar 😂 ama bi sorun olmams gayet saglkli ☺️