Pamugun_annesi Merhaba sevgili anneler 23 günlük oğlum var sütümle doymuyor aptamil mama veriyorum çevrenden aptamil çok gaz sıkıntısı yaşatıyor diyen oldu sizce doğru mu ne önerirsiniz 😒
Elifim61 Pamugun_annesi Canım her bebeğe göre değişebiliyor. Ben oğlumda Hipp kullandım çokta memnun kaldık. Her hangi bir sıkıntı yaşamadık.
25moonlight2021 Pamugun_annesi bebeğe göre değişiyor. Benim kızıma da aptamil iyi geldi güzel kilo aldırıyor
mom54546 Pamugun_annesi butun mamalar gaz yapıyo ben kızıma aptamıl verdım kızım kolık bı bebekdı gaz önleyen biberonlar var onlardan kullan bide mamayı bıberona koyunca calkalama bi kaşıkla karıstır gazı azaltır bıde tavsıyem bebege mamayı verırken alta bıraz bırak alta kalan benekde gaz yapıyormus doktor tavsıyesıyle kızım kolık olması ragmen bu onerıler işe yaradı gercekten
Hcy Pamugun_annesi biberon önerimse (avent, nuk, lansinoh, wee, mamajoo denemiş biri olarak) kesinlikle mamajoo gold. Antikolik özelliği sayesinde hava yutması minimum düzeyde oluyor.
yadem63 biz gazdan acillik oluyorduk Aptamil prosyeneo ya başladık 24 saat içnde ne gaz kaldı ne bişey
merviskoooo Bana ebem hipp önerdi ama o saatte bulamayınca aptamil al o zaman hastanede aptamil veriyoruz demişti sarılık olcak gibi oldu 4 günlükken iki kere verdim düzeldi bıraktık mamayı
Mys01-01 Pamugun_annesi ben evolvia kullandım gaz va yaşamadım ama onun kokusu omega oldugu ıcın aşırı vardı bebegım ıcmemeye basladı 3 gün önce dr tavsiyesi ile aptamıle döndük aptamıl önceki bebegımde kullandım onunla büyüdü aşırı kılo yapan bır mama sekerlı ama yapacak bırsey yok bebekerımız ıcın ne onerırse dr onu alıyoruz eğer istersenız evolvıa deneyebılırsınız
1bebis1annis Pamugun_annesi biz hipp combiotic 1 numara kullanıyoruz en iyi mama diyorlar bir kere mama bittiğinde bulamadık aptamil aldık çocuk gazdan mahvoldu
busraer Pamugun_annesi ben hipp combiotic kullanıyorum kabızda yapmıyo gazda tam tersi bağırsakları düzeltiyo combiotic olanı kullanman gerek