Kızım 7 ay 10 günlük 4-5 aydır regl olmuyorum süt koruyor sanıyorum hamilelik aklımın ucunda bile yok vucudumda herhangi bir belirtide. Test aldırdım eşime pozitifi görür görmez soluğu nöbetçi doktorda aldık ve 17 hafta 4 günlük hamileymişim. Heyecan endişe hepsini bir arada yaşıyorum kızlar çok acayip hissediyorum