Kızlar bebeği (3ay7gün) benim ki igibi olan var mı? doğduğundan beri az emiyor ben sık emsin istiyorm kilo almadığı için ama itiyor beni 3-4saate bir ancak emiyor ağlıyor vermeye calısınca. İlk kızım memeyi ağzından cıkarmıyordu cok yadırgıyorum bu durumu ve üzülüyorum beslenemiyor diye