3 ay 8 günlüğüz ama son bi kaç gündür asla doğru düzgün birşey yemiyor emzirmeye çalışıyorum kafasını atıyor arlaya ağlıyor çok mama veriyorum diliyle itiyor iki saate en fazla üç saatte acıkan çocuk gitti resmen bugun akşam yedide içti mama saat 12 ye kadar içmedi ne yaptıysam yediremedim 12 de artık 60 cc mamayı zorla içtirdim hemen uykuya daldı birde çok zorlarsam kusuyor bu ay sadce 500 gr almış doktor olması gereken kiloya gelmemiş dedi ne yapacağımı bilmiyorum başına gelen var mı kızlar ?