Merhaba anneler. 1.5 yaşındaki oğlum emzik kolik emziksiz asla uyumaz tam bir emzik kolik. Ne yapmam gerekiyor nasıl biraktirabilirim memede emiyor ilk önce emzigi bıraktırmak istiyorum. Yemekle arası yok sütüm ayakta tutuyor ama konuşması için mecbur biraktirmam gerekiyor emzigi tecrübeli anneler yardımcı olurmusunuz sizler bu süreçte neler yaptıniz