Hayırli gecelr arkadaslar bu aralar cok fazla kabız oluyrm ve anal fissür ve hemoroidim var ne kadr dikkat etsemde gecmiyor kizim icin kullandğm magnesiye diye toz ilaç var fakat 8 aylk bebeğimi emziryrm icsem skntı olur mu emzirirken magnesie kullann var mı