BuketMina Kızlar merhaba, bu damla sade bir şekilde verilmiyor mu? İllaki içeceğin içine (süt) mi katılmalı? 3 gündür sade şekilde veriyorum çay kaşığına damlatıp. Yanlış mı yapıyorum ?
Melankoli BuketMina zaten sade verilmesi gerekmiyor mu? Doktor süt ürünleriyle arasına 1 saat koy demişti bana
BuketMina Ogretmennannee1 Damla olanı aldım. Doktorumuz süte karıştırıp içirebilirsiniz dedi. Ama ben çay kaşığına damlatıp veriyorum doğru mu yapıyorum acaba? İnstagramda dolaşırken bir doktorun microfer için süt ürünlerine karıştırın gibi söylemlerini okudum. Sade verilebiliyor yani dimi?
Ogretmennannee1 BuketMina evet evet ben hep sade verdim tadı da çok güzel . İlla birşeyle vermenize gerek yok ❣️
Herkesebihalleyoluyo Bildiğim kadarıyla süt ve süt ürünleri emilimi azaltır. Ben sade olarak veriyorum.
Bebegimm1 BuketMina yemekten önce veriyorum sut urunleriyle birlikte verilmiyor bende demir ilaci kullandım sut urunu tuketmedim ictikten sonra veya once. d vitamide öyle veriyorum sade sekilde aç karnına