tosbikim2020 benim esimde aslan kararları o vermek ister her zaman lider odur hem evde hem işte. Üni de tanıştığımızda bile bölüm başkanıydı, kiracı olduğu apartmanda da yöneticiydi öğrenci olduğu halde. Tabi ben buna bir ölçüde izin veririm bir ölçüde pohpohlarımda hoşuna gider ama yeri gelir durmasu gereken yeri gösteririm. Çünkü erkeklerin hepsinde bu böyledir disini göstermezsen bir yerden sonra tepene çıkar. Ben hep derim kolay lokma olmayın hep siz alttan almayın birazda onu süründürün hep kadınlar üzülüyor biraz da erkekler üzülsün peşinizden koşsun.