Kizlar kızım 5 yasinda girecek az kaldı inşallah saci uzun normal yani kaç gündür saçımı kes kes kısalt falan diyor bana hep. Bide herkes de saç vucud daki butun vitamini saça gittiğine inanıyorlar sizce doğru mu kızım hep aynı kilo boyda . Yani kafama takıldı acaba kessem kilo. Alir mi uzar mi boyu sonra kıyamıyorum saçına sizce uzun sac mi kısa sac mi güzel oluyor..