Hzm beni anlatmıssın ben Yoruldum inan peşinde koşmaktan kosturmaktan yemediği yemekleri dökmekten , her dediğini yapmaktan ama ne yaparsam yapayım sonuc sürekli mız mız ağlak halde, oyun oynamayan , yemek yemeyen ,mama içmeyen , banyo yapmayan sudan korkmadan dolayı evde kala kala mı böyle olduk acaba