Seyma_Nur_Sevencan canım doktorun dışında kimseye kulak asma. Kilo alımı yeterliyse, çişli bez sayısı iyiyse eğer bebeğin doyuyordur. Kaldı ki 90 cc süt gerçekten çok çok fazla. Bebeğin daha çok küçük ve doyma hissiyatını bilmiyor. Bu yüzden sen ona 180 cc de versen içeçektir. Kaç cc vermen gerektiğini doktoruna sor o seni yönlendirir. 2 aylıkken 100 cc sağdığım sütü bebeğime vermiştim. Doktoruma söylediğimde bebeği çatlatırsın demişti. Sütü artırmaya gelince sütü artıran en güzel şey emzirmektir. 2 saatte bir düzenli olarak emzirirsen sütün artar. Kaldı ki şuan sütün gayet yeterli bence. Bu şekilde kendini yıpratma. Bebeğinin annesi sensin ve onu senden daha iyi kimse tanıyamaz.