Tokyo bence acikca ve net bir ifadeyle bu yaptiginin inanilmaz yanlış olduğunu, kendinden zayıf bir varliga siddet uygulamanin onu urkutmenin insanlikla alakasi olmadigini belirtip iletisiminizi bu sekilde devam ettirmeyeceginizi soyleyin. Soyleyin ya acik açık soyleyinki hatasinin farkina varsin oyle yada boyle. Belki utanir da bir daha baska bir çocuğa bunu yapmaz. Sizinde cocugunuz var. Nereye kadar bu durumu bilmiyormus gibi davranip es geçeceksiniz? Yapmayın Allah aşkına cekinmesi gereken kişi karşı tarafken siz cekinipte nasıl bir yol izlemeniz gerektiğini düşünmeyin. Bırakın o şahıs düşünsün.