tosbikim2020 bak esin de biliyormus aslinda istanbulun nerdeyse cogu semti suryeli doldu esenyurtta da cok var ben buyukcekmeceden tasindaim cok guzel sahil semtiydi annemlere gittigmde disari cikmak istemiyorum orasi bile cok kotu olmus o yuzden allah iyi insanlarla karsilastirsin guzel komsular nasip etsin derim bilmedigin yere tasinmak her sekilde zor 🌸 varsa imkaniniz beylikduzu merkez daha iyidir ama sartlar orayi gerektiyorsa dedigim gibi 🙏🏼🙏🏼