Mucize-1 1 aylık oğlum normalde sık sık kaka yapardı bugün hiç kakasını yapmadı ama sürekli gaz çıkardı canım sıkılıyor bu duruma normal mi acaba
Ayliz06 Mucize-1 ben de bu durumdan yakınıyordum iki gündür kayısı yiyorum çocugum rahatladı kaka yapıyor deneyin isterseniz
Prensannesiii00 Mucize-1 günde 10 defa da yapabilir 10 günde 1 defa da demişti doktorumuz eğer kakasını yapamadığı için ağlıyor sancı çekiyorsa bu sebepten uyuyamıyorsa bir doktora gidin
Mucize-1 fernweh ya öyle mi gerçekten evet anne sütü alıyor ama normalde sürekli kakalı bez değiştiriyordum günde kaç kez bi sıkıntı mi var acaba dedim daha çok minik
Ayliz06 Bahçemiz var malatya kayısısı ve şekerpare öylesine yedim çok şükür kakasını iyi yatı günde 2 3 e çıktı ve rahatladı