Kızlar bundan yaklaşık 2 hafta önce bu sıteden 90 TL değerinde bikini siparişi verdim ürünler yurtdışı neyse siparişler ön ödemeli olduğu için parayı hesaba yatırdım sonrasında satıcıyla iletişime geçmeye çalışıyorum 3 ğün sonra cevap veriyor siparişi iptal etmek istediğimi söylüyorum ibn istiyor tekrardan atıyorum parayı 3 ğün olmuş hala yatırmıyor nasıl bir site anlamadım daha önce bu siteden alışveriş yapanınız var mı