Merhaba anneler bi 2,5 ayligiz henuz ancak kafasini tutabiliyo rahatca gunde 3 4 dk oturma pozisyonuna getiriyorum kafasini sag tarafa dogru egiyo devamli herhangi bir kisalik yok boynunda ama benim kafami karistiriyo kontrole henuz var doktoruna soramadim ama siz ne düşünüyorsunuz normal mi bana boyle kalir ya da bir rahatsızlıgi vardir diyolar kafam karisti